20 Things You Didn't Know About Me

1. Jag flyttade till Göteborg ifrån Stockholm för ett halvårsen.
2. Jag bor tillsammans med min mamma på Avenyn.
3. Jag är ensambarn och kanske därför jag är så bortskämd?
4. Min pappa är fransk och bor i Cannes.
5. Jag är allergisk mot pälsdur.
6. Jag har ägt en orm som hette Kasper.
7. Jag är 175 cm lång och har bruna ögon.
8. Jag är egenligen brunett.
9. Jag är Socialdemokrat.
10. Jag har ett fadderbarn som hetter Baou i Kenya.
11. Jag plattar håret nästan minst 12 ggr i veckan.
12. Jag har en Nokia 3210
13. Min pappa poserar naken inför konstnärer.
14. Just denna minut flög det in en fågel i mitt fönster, RIP.
15. Jag går på salong för att fixa mina naglar varanan månad typ.
16. Säger "typ" ganska ofta.
17. Hur pallar du läsa?
18. Jag har storlek 38 på skor.
19. Jag har en finne på högra axel.
20. Trots allt hat så vet jag att du älskar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0