Elevator's And Disses By Princess Jammie


1. Ida Jamilia Rosenblad
That's me and I'm awsome. Jag har precis börjat blogga men visst skriver jag bättre än både Dessie och Paow? Paow kan knappt stava och Dessie är alldelses för mycket. Jag är också MYCKET men inte FÖR mycket. I'm perfect.

2. Natascha Ericsson
Världens bästaste brud asså helt seriöst. Hon är hur snell som helst. Hon och jag har varit bästaste bästisar sedan vi var 4:e klassare. Hon är min L-sklings tjej och kommer att vara det 4-ever. Du är bäst, gumman. Jag L-skar dig så sjukt mycket!

3. GbgPrincess.blogg.se
Sveriges bästa, snyggaste och roligaste blogg. Jag vet att ni älskar den också, hur kan man inte göra det? Trots allt hat så vet jag att du älskar mig. Och det gäller er alla!



1. Dagen efter-blåmärken
Man vaknar upp efter en fet kväll och inser att man har blåmärken på hela kroppen. Creapy, scary och läskigt. Vad har hänt med mig och min taniga kropp? Juste det ja, jag spelade basket med några snygga killar och jag var bollen.

2. Dagen efter-skvallret
Va, strulade du med honom OCH honom?! Bitchslapade du henne OCH henne?! Det som händer på festen stannar på festen, tycker jag. Annars kan man ju lika gärna vara galen dygnet runt. Right, det är jag ju redan.

3. Dagen efter-uppvaknandet
... Med en total främling! Vem är han och vad gör han i samma säng som jag och var är hans kallsingar?! Tabbar tillhör nattens festligheter och borde stanna där. Man vill ju inte bli haunted dagen efter för att man har haft kul kvällen innnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0