Gimme a cosmo and a cosmo, please


Nu har vi fixat krök av en turk. Jättesöt kille så vi bytte nummer. Jag och Tascha fattade inte riktigt vad han sa, men charmig var han! Ikväll skall jag, Tascha, Evelina och några andra ha tjejkväll. Det skall bli drinkar, dans, skvaller och mera drinkar. Supermysigt att bara träffa tjejerna för en gång skull.

Jag och Tascha drog hem till min lägenhet, vi orkade inte gå på stan så länge. Det är ju underbart att bo mitt i stan, man har nära till verkligen allt. Nu ligger vi och läser varsin Cosmopolitan och planerar kvällen. Vilka skall få komma, vilka skall vi dissa, vad skall vi hitta på och vem skall vi supa under bordet? Kvällen kommer bli oslagbar.

Trots allt hat så vet jag att du älskar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0