Göteborgs Prinsessa börjar blogga

Ida Jamilia Rosenblad var namnet, även kallad Göteborgs Prinsessa. Jag tänker uppdatera min status genom att börja blogga. Här kommer ni kunna läsa allt om mitt liv, mode, mina intressen och om livets viktigaste sak: fester!

Jag är bosatt i den underbara staden Göteborg och är 15 år gammal. Många tänker mig som en blond fjortis, men ni har fel. Visst är jag blond, men är faktiskt smart också. Fjortis kan man bara vara när man är fjorton år, och det har ju jag passerat?

Jag vet att ni kommer att läsa min blogg för att det kommer att vara omöjligt att sluta. Ni kommer att lära känna den riktiga Jamilia och ni kommer att lära er att älska mig. Ni kommer inte kunna få nog av mig, helt enkelt. Jag vet nog vad ni tänker nu: "Gud vad hon tror sig, denna bitchen". Men ni har fel. Jag råkar bara ta för mig och står för den jag är. Jag älskar mig själv och det är så svenskt att inte våga erkänna det. Snart kommer även ni älska mig, jag bara vet.

Varför hata när man kan älska?
Make love, not war! Or not...
Inget är lika kul som en catfight. Snart är jag efter dig också. Om du är någon, vill säga.
Alltså, varför ÄLSKA när man kan HATA?
Trots allt hat så vet jag att du älskar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0