Hissar och dissar enligt en Prinsessa


1. Gina Tricot
Snygga och billiga kläder, kan det bli bättre? Sedan är det ju jätteroligt att stöta på folk på stan med precis samma kläder som du. Man känner en sådan gemenskap, helt enkelt. Gina Tricot in my heart forever and ever.

2. Göteborg
Finaste och bästa staden som finns, måste jag nog påstå. Snygga killar, massa Partille-Johnnys, bra affärer, god mat och så självklart Prinsessan själv: Ida Jamilia Rosenblad.

3. Partille-Johnnys
Behöver du en tofs eller ett strul? Då är det bara att gå till första bästa Johnny. Han har allt att erbjuda inom skönhetens värld. Slut på foundation eller brun utan sol? En Johnny är alltid en hjälte i nöden.



1. Svensk Sommar
Det finns ju nästan aldrig tillfällen att få visa upp sin snygga kropp i en bikini i detta land. Vädret är alltid dåligt och man kan aldirg träffa kompisar på starnden och catch some sun. Vi får väl helt enkelt börja hänga vid ett solarium-ställe. Där blir man i alla fall brun.

2. Godis
Usch fy och blä. Det är som en drog. Tar men en gång måste man göra det en gång till. Jag skall sluta äta godis, hoppas på att min hy blir snyggare och min rumpa fastare.

3. Baksmälla
Måste man bli straffad bara för att man hade roligt kvällen innan? Finns det inga piller mot detta problem som uppstår nästan varje dag i min värld? Ibland är det inte ens värt det.

Trots allt hat så vet jag att du älskar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0