I Love The City Which Loves Me Even More

Vilka kalasdagar det har varit, och det är inte slut än! Är inte Göteborg som bäst på sommaren? Folk från hela landet kommer för att ta del av kulturen(kalaset) och av västkusten. Känns jättetrist att sommarn drar sig mot sitt slut, för denna sommar har i särklass varit den bästa i mitt liv. Skall allt bara bli mörkt, grått och tråkigt? Massa läxor, betygsstressen sätter igång och tjöt...

Därför har jag bestämt mig för att denna sista helg skall bli oförglömlig. Men det är ju nästan varje dag, så det kommer inte bli svårt att lyckas. Ses på stan ikväll, lovers.

Lite härliga bilder från min underbara vecka i staden som jag älskar mest.

Lite drinks måste man ju unna sig. Ingen dricka, ingen fest. Ingen fest, ingen Jammie.

Jag älskar Götet och Götet älskar mig


Jag fattar inte vad de menar...


När bander Bert Hund var och spelade i stan.

Trots allt hat så vet jag att du älskar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0