Krök hos The Boy Next Door

Skall iväg och träffa Natascha, Evelina, Krille, Daniel och Amir hemma hos Alex.

Sista veckan på sommarlovet måste man ju festa varje kväll, snart är ju det inte möjligt längre. Kommer suga att börja skolan igen, sommarlov är fan livet. Och nu har alla snygga 9or slutat på skolan så jag får stå ut med alla 8or. Jag brukar umgås med äldre människor så det är lite synd. Alla mina kompisar gick i 9an, nu är det jag och alla töntar kvar.

Ikväll är Madonna i stan så det kommer vara sjukt mycket folk ute på gatorna, så vi kanske drar ut i stället för att sitta hemma hos Alex. Kanske smyger in back-stage och festar med kändisarna hela natten lång? Like that never happen before?

Nej, nu skall jag kila. Hörs senare, bitches.
Trots allt hat så vet jag att du älskar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0