Put your hands up for Göteborg, love the city

Sjukt trevlig kväll igår med de bästa. Vi förkrökade lite hos Alex och sedan gick vi ner på stan. Vi försökte ta oss in på Rock Baren (jag vet att det är ett skitställe, men Alex gillar rockmusiken) men det gick inte så bra. Jag började bitcha mot vakten så att mina kompisar fick bära mig därifrån så att jag inte slog honom. Good girl gone bad. Fast jag är aldrig en good girl...

Jag och bästaste Tascha skall dra ner på stan nu. Kolla lite i affärer och ta en fika. Skall fixa lite krök för kvällen också, Tascha löser fest och ryktet har spridit sig så huset kommer officiellt att rasa inatt. I´m so gonna be there!

Bloggar lite senare med dagens outfit och annat fräscht skvaller.
Trots allt hat så vet jag att du älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0