This Girl Wants To Party All The Time...

Festade igår igen med de vanliga godingarna. Vi var hemma hos John som bor mitt i Centrum. Vi fick plats 50 pers i hans pyttelilla 3rummare. Galen natt, men som tur var slapp jag gå hem då jag deckade på soffan. Man måste faktiskt ta vara på varje dag man har kvar nu på sommarlovet. Det skall bli skoj att börja skolan igen, få vara 9a på skolan och äldst. Äga placet liksom, men det har jag ju gjort i alla år...

Snart kommer Tascha hit, vi skall möta upp några killar som vi träffade på Liseberg förra veckan och hitta på något med dem. Det lär bli kul, för de är grymt snygga. And so are I and Tascha! Vi har varsin Xider så det lär bli drag ikväll...

THE LOVE OF MY LIFE

Trots allt hat så vet jag att du älskar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0