What A Princess Likes And Dislikes



1. Fester
Finns det något bättre än att släppa loss med underbara kompisar, "shake the stress away" och bara leva livet som det skall vara? Beacuse there ain't no party like an alcohoilc partey!

2. Brun utan sol
Vad hade man gjort en sommar som denna utan BUS? Man hade gått runt och varit blek och trist. Tacka gud för Brun Utan Sol, men tracka honom för de dåliga vädret.

3. Beyoncé
Sitter och lyssnar på hennes senaste platta, damn vad bra hon är. Inte nog med att hennes musik är bra, hon är även vackraste kvinnan alive. Inget jävla size 0 ideal här inte. Keep up the good work and the hot body.



1. Wannabe Barbie
Kissie, Dessie, Paow... Come on! Dessa tjejer är så pinsamma så att jag knappt kan läsa deras bloggar. Ja, det är unerbart att de har skinn på näsan men de tror de äger världen. Please, they don't! De får göra vad fan de vill, jag behöver inte läsa deras bloggar, men jag måste få säga vad fan jag vill och mina åsikter om dem.

2. Pizzerior utan pizzabud
Om man beställer en pizza så borde ju utkörning utav den ingå? Blir så trött att man skall behöva klä på sig kläder och springa ner så stan för att få sin mat. Jobbigt värre.

3. Grannar som vill sova när jag vill festa
Om jag vill supa och lyssna på jättehög musik i min lägenhet så borde jag väl få göra det utan att fula tanten med hunden skall komma och knacka på och förstöra party-stämningen. Så dålig stil, sätt dig och kolla på Bingolotto istället.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Livet är inte alltid lätt, WE HAVE TO LEARN TO LIVE WITH IT !

2009-08-10 @ 23:17:18
URL: http://isabelcaleros.blogg.se/
Postat av: Isabel / Svar

:D

2009-08-11 @ 13:51:44
URL: http://isabelcaleros.blogg.se/
Postat av: Isabel / Svar

Nej absolut inte din rosa är fin. men den där var bara ful som bakgrundsfärg på blogg ! :D

2009-08-11 @ 13:55:56
URL: http://isabelcaleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0